Loading

Arş.Gör.Dr.

Damla KARŞU CESUR

İletişim Fakültesi

Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü

İletişim

dkarsu@sakarya.edu.tr

+90 (264) 295 70 21

7.2-ULUSLARARASI KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE TAM METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 METİN IŞIK; CENGİZ ERDAL; DAMLA KARŞU; - FROM CORPORATE BRAND TO PERSONAL BRAND ONLINE REPUTATION MANAGEMENT - 2014
2 Dijital Girişimcilik ve Bütünleşik Pazarlama İletişimi: Gittigidiyor.com Örneği - 1-3 Kasım 2013 - 2013
14.4-ULUSLARARASI SPORDA HAKEMLİK, ANTRENÖRLÜK, İDARECİLİK, MENTOR, KONDİSYONER, FİZYOTERAPİST, SPOR HEKİMİ VB. GÖREV YAPMAK :
1 DAMLA KARŞU;DAMLA KARŞU CESUR; - Damla KARŞU, Çocuklarla İletişim Semineri, Erenler Belediyesi, 2014 - 2014
MAKALELER
Reklamda Medya Planlama
To Be Real, or Not To Be Real, That Is The Question: A Content Analysis of Augmented Reality Articles in Advertising and Marketing Journals from 2017 to 2021
Popüler Kültürde Reklamcı Temsillerinin Dönüşümü: “Yüz Numarali Adam (1978)” ve “Recep İvedik 2 (2009)”
Lüks Algısı Bağlamında Reklamda Sanat Eseri Kullanımı: “İnci Küpeli Kız” Reklamları Örneği
Paternalist Liderlik ve Örgüt Kültürü İlişkisi: Sakarya Üniversitesi Örneği
TÜKETİMİN PARANORMALİ: GÖSTERİŞÇİ TÜKETİM VEPARANORMAL İNANÇ İLİŞKİSİ
GÜNÜMÜZ YENI MARKA ELÇILERI OLARAK VLOGGER’LARINTÜKETICI KANAATLERI ÜZERINDEKI ROLÜ: TÜKETICI/TAKIPÇIYORUMLARI ÜZERINE BIR ARAŞTIRMA
KİTAPLAR
Reklama ‘Yeni’den Bakmak
İletişim Çalışmalarında Dijital Yerliler
Reklam Araştırmaları
Sosyal Medyada Marka ve İtibar Yönetimi
Türkiye Endüstriyel Reklam Ürünleri Sektörü
Reklam Yönetimi
BİLDİRİLER
Reklama Yeniden Bakmak
FROM CORPORATE BRAND TO PERSONAL BRAND ONLINE REPUTATION MANAGEMENT
Dijital Girişimcilik ve Bütünleşik Pazarlama İletişimi Gittigidiyor com Örneği
EDİTÖRLÜK VE HAKEMLİK
Türkiye İletişim Araştırmaları Dergisi
ARAŞTIRMA PROJELERİ
Türkiye Endüstriyel Reklam Ürünleri Sektörü Raporu, İstanbul Kalkınma Ajansı Destekli Proje